marți, 4 mai 2010
by ileanandrei



De ce este nevoie ca doi oameni sa copuleze, sau….ce face ca doi oameni sa ajunga in pat, sau…in lift, pe masa, sub masa, etc ? Ma gandesc la asta din cauza unui prieten cu care din fericire sau nefericire (jur ca la momentul asta nu stiu) am copulat. Mi-a zis ca e nevoie de a “nice body” si a “nice talk”.

E nevoie de chemistry? Atunci cand o faci fara chemistry de ce o faci? Duce sexul fara chemistry la orgasm? Revin cu reformularea intrebarii. Ce face ca X si Y care se cunosc la o petrecere printr-un prieten comun sa ajunga in pat? Varianta cu iubirea o exclud din discutie, asta in alt blog. N-am facut niciodata sex din dragoste asa ca nu stiu cum e.
Un raspuns destul de competent ar fi ca atractia fizica ar fi un motiv destul de important ca sexul sa se intample. Dar cand aceasta nu e suficienta? Sau daca esti atras de cineva, care sunt semnalele pe care i le transmiti ca sa ajungi in pat cu el/ea? Iarasi eliminam din discutie toate strategiile cocalare de agatat si de dat de inteles ca vreau sa te fut. Vorbesc de oameni destepti, cu ceva scoala si care scriu corect gramatical chiar si pe mess. E cineva care sa-mi raspunda la intrebarile astea. Nu-l rasplatesc cu o noapte de amor, poate cu un gand bun, da.

A bientot!

PS: Mi-am dat seama care sunt conditiile ca sa reusesc sa stau cu un tip:
1. Sa nu ma plictiseasca
2. Sa ma atraga fizic. A nu se intelege sa fie frumos, a se intelege sa-mi vina sa-i sarut burta cu placere.
Si ar mai fi un mini subpunct:
- Sa scrie corect gramatical...cu doi de i cand trebuie, sa stie sa desparta corect in silabe, etc.

Cer prea mult?

Comments

Leave a Reply